22 augusti 2009

Lördag

Idag vaknade jag kl. 12.00, jag var as trött för jag har behövt gå upp kl.06.30 i 2 dagar nu. Idag har jag bara städat och hjälpt pappa med lite saker för min släkt kommer i morgon. jag har inte skrivit på två dagar nu men det ska jag ändra på, jag ska försöka skriva varje dag.
Skolan har ju börjat nu, inte kul, vi tog kort i går, jag kommer säker inte bli bra. Jag ska byta språk till engelska i stället för spanska. Vi har fått en ny elev i klassen, hon gick i 8a innan. Jag gillar inte mitt schema, men man kan inte ändra på det. Jag har idrott, NO och engelska tre gånger i veckan.
Jag börjar och slutar
mån: 08.20 - 15.00
tis - tors 08.20 - 15.15
fre: 08.20 - 14.00
Nu blir det väl att kolla på film eller något.
Det är allt jag har att skriva om idag.
Ha en bra kväll och natt
/ Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar