23 augusti 2009

släkten har varit här!

Idag har min släkt varit här. Först så kom mormor och morfar typ kl.09.30, då åt vi frukost ( eller det var frukost för mig). Sen kom Mia, Peter och min kusiner, då blev det att äta mat. Efter vi hade precis ätit färdigt så kom farmor och farfar, då pratade vi i ett tag och så. Efter ett tag så kom Sofia, då fikade vi, vi skrattade mycket då. Jag, Malin, Sofia och mina kusiner såg på beck efter vi hade fikat. Efter vi hadesett på beck så skulle alla åka hem förutom Sofia. Nu har jag sett klart på 17 again, den är as bra, alla måste se den om ni inte har sett den. Det har varit min dag idag.
Nu ska jag nog se på en annan film, vet inte än vilken.
I morgon börjar skolan igen,inte kul, jag börjar med språk.
jaja nu ska jag dra
/ Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar