13 februari 2011

17.00

hej bloggen:)
Nu har jag precis gjort klart tårtan tills i morgon, det tåg mig typ 4 ½ timmar att gör det. Jag tycker inte det på ovansidan blev så bra men jag tårt boten är kladdig & god som den ska vara. Jag är ganska nöjda ändå men den kunde vara bättre men jag har så höga krav på mig själv, mamma & Pappa tycker den ser bra ut men föräldra tycker alltid det man måla eller bakar är fin och bra.
Nu ska jag bara slappa och lägga framför TV & se på en bra film eller något.
I morgon kommer det bli stressigt på morgonen för Mikaela kommer till skolan typ 10 över 8 om inte bussen är sen & hon ska gå till mig & sen tar vi buss eller går till torget & vänta på Emma sak komma & sen 8.40 går bussen till orrholmen men det kan också var sen.
Ni får hör hur det går i morgon
ha en bra fortsatt söndag
Puss & kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar