26 mars 2011

14:14

heej
förlåt för den dåliga uppdateringen
jag har varit sjuk i typ tre dagar men jag börjar bli bättre nu. Det är så typiskt att jag blev sjuk i torsdag då när Emma fyllde år men men sånt är livet.
Det har inte hänt så mycket under dem senaste veckorna.
Igår gick jag till skolan och gjorde musik provet som var mycket svårare än vad jag hade förväntat mig men det gick bra ändå tror jag.
Jag har sett klart på två säsongen av one tree hill på en vecka och två dagar typ så snart sak jag börja på tredje säsongen av åtta säsonger.
Idag blir det att plugga och ta det lugnt så jag blir frisk någon gång, är så trött på bara var hemma.
det är allt vad jag har att skriva om
hoppas ni får en bra dag och att färjestad vinner :)

Puss & Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar