29 mars 2011

17:20

Heej bloggen :)

Jag kom från skolan för mer än en timme sedan typ. Jag måste verkligen börja plugga nu, jag jag har för mycket att göra så jag hinner inte ha någon fritid. Men jag tror att det blir bättre nästa vecka för då har jag bara NP i engelska och jag kan inte plugga till det. Jag har so omprov på fredag och jag ska göra klart so önskekursen till på torsdag och jag måste gör klar HKK uppgiften tills i morgon sen har jag engelska läxa till i morgon också.

Så jag kommer vara en pluggis ett tag men vad gör det för jag måste få bra betyg och skolan är vikgit för mig.

Jag kommer nog att plugga hela kvällen och jag kommer nog kanske se på hockeyn också får se vad jag gör men jag kommer inte uppdatera någon mer idag, men jag bjuder på en bild på mig i alla fal :)

Så ni får ha en bra kväll

Puss & Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar