4 april 2011

21:10

heej
Jag har suttit och pluggat tills nu, jag har fett mycket jag måste göra klart nu. Jag har två saker i so som måste bli klar med, hkk uppsatsen ska in på onsdag, jag har engelska läxa till onsdag, sen ska jag ha skrivit klart en sak i svenskan den här veckan också. Jag är snart klar med so ök och hkk, i morgon blir det att plugga till so omprovet och gör klart hkk. Jag håller på att dö så mycket har jag att göra, det inte bara massa saker i skolan, det är massa utanför det också, men jag tror det blir bättre nästa veckan.
Idag var den en bra dag i skolan faktiskt men det var inte roligt att Emma, Erica och Ronja  var sjuka, hoppas dem blir frisk snart :)
Nu ska jag slappa framför tv och sen blir det att sova
Puss & Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar