16 augusti 2009

Söndag

Idag vaknade jag vid 11.30 eller tidigare kommer inte ihåg. Jag har typ bra slappat och städat idag, vet att det är inte så roligt men min syster fyller år på onsdag och jag kommer nog inte orka städa på måndag eller tisdag. Skolan börjar också på torsdag. Aja man mår träffa alla kompisar man inte har varit med på hela sommarlovet och dom man har träffat på lovet. Nu börjar jag 8:n och då får jag betyg på allt jag gör. Aja det är bra 2 år jag kommer gå på den skolan sen börjar jag första ring, jag vet inte vad jag ska välja men det är som sakt 2 år kvar innan jag ska välja, så jag har tid att tänka på det. På söndag kommer släktingar för Malin fyller år på onsdag men hon kommer fyra men hennes kompisar, jag,mamma och pappa. På måndag efter söndag så åker jag och min klass på en liten klassresa, som vi van i en tävling, tror att det sa bli kul. Idag har det blåst jätte mycket och solen var framme på morgonen men nu är det molnigt, så det kommer säker regna sen. I kväll blir det väl att se på film eftersom det är söndag, då är det bara repris på allt som har varit i veckan. Jag vet inte vilken film än men hittar sägert en bra film sen. Ni som inte har en blogg måste skaffa en det är as kul, det är roligare än bdb, tycker jag då men man tycker olika.
ha en bra kväll
puss & Kram
Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar