17 augusti 2009

Måndag

Idag vaknade jag först kl: 04.00, sen, kl: 07.30 och sen så vaknade jag kl:09.30, gick jag upp. Jag satte på dator de första jag gjorde, sen så såg jag på TV tills min syster kom hem. För då gick jag och åt frukost, det blev lite flingor med mjölk i.
Idag har jag inte gjort så mycket, typ bara set på TV, varit inne på datorn. Jag vet att gjord det i 2 dagar nu men, det finns inte så mycket att göra längre.
Men i morgon blir det att vara med Mikaela, Jag vet inte vad vi ska göra men vi hittar alltid på nog.
På onsdag blir det att fyra min syster lite innan hennes kompisar kommer, vi ska fyra henne på söndag men nästan hel släkten.
Snart ska jag äta, jag ska äta makaroner och köttbullar.
I kväll ska jag väl se på TV eller film som vanligt.
det är de ända jag har att skriva idag.
ha en bra kväll
/ Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar