18 augusti 2009

Tisdag

Idag vaknade jag typ kl.08.00 för att Mikaela skulle skicka SMS lite innan kl:09.00. Då cyklade jag och möte henne, efter det så cyklade vi till stan, vi var inte så länge på stan. När vi cyklade där i får så cyklade vi bra runt på norrstrand ( Mikaela kan inte cykla så ni vet) men kul var det. Sen var vi hos mig, då hjälpte jag Mickan att skaffa en ny blogg, sen åt vi mat. Efter vi hade ätit så åkte vi till orholmen för hon skulle klippa sig kl:14.00, men vi kom dit där tidigt , så vi tog en cykeltur runt på orholmen. jag fick vänta på henne typ 2 timmar, hon färgade håret och klippte sig, det blev as bra, jag är avensjuk:) När jag kom hem så var jag tvungen att städa mitt rum, nu är det jätte fin och rent. aja jag har haft en jätte rolig dag för utom städningen:) Nu ska jag slappa framför TV
sov så gott alla bloggare och läsare
/ Therese

1 kommentar:

  1. japp det va as kul och jag vet att jag inte kan cykla:P jag blev nöjd me håret :P men du kan ju oxå börja klippa dej där vetja :D

    SvaraRadera