4 oktober 2010

Måndag

heej bloggen<3
nu vad det ett tag sen jag bloggade men jag har haft mycket att göra i skolan och så. Jag vill verkligen få högre betyg så då blir det mycket mer att göra. Jag ska försöka hinna med att blogga, plugga och träna samtidigt det kan bli svårt i bland. Nu är det oktober, de här året har gått jätte fort, det är typ 2 månader och 3 veckor kvar till jullovet.

Idag så skulle vi springa runt kroppkär, det är 5 km! Jag och Emma gick/sprang, just när min fot har blivit bättre så är jag så dum att jag vrickar den 6 gånger. Så nu har jag jätte ont i den hoppas det blir bättre så jag kan gå i min klackskor för jag tycker det är skönare att gå i dom än platta, jag vet inte varför men det är bara så.
I morgon så har jag SO prov på morgonen, jag hoppas det går bra. Det gör det säker jag har pluggat bättre än jag brukar göra så, men man vet inte för man kan få hjärnsläpp i bland. Jag har matte prov på fredag också och på det förra kapitlet fattar jag inte så mycket och jag kommer inte i håg så mycket häller.
Nu ska jag repetera SO:n så jag är säker på att jag kan den.
Senare blir det nog att äta för jag börjar bli hungrig efter det blir det nog TV som vanligt om det är något bra program.

/ Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar