6 oktober 2010

Onsdag 21:00


heej bloggen:)
Idag har det vart en bra och slapp dag i skolan.
På morgonen var jag hos Maria och jobbade med matte, efter det så hade jag engelska, det var roligt för jag och Fatima var klar med allt så vi fick göra en lek i stället, det var jätte kul men roligaste var när vi skulle hämta lådan där korten var så var vi tvungen att gå till ett annat klassrum och den läraren var as sur, Fatima och Emma vågade inte gå in och hämta låda så då fick jag gå in själv som tur var det bara sjuor hahaxD Klockan 10:15 hade jag lunch men matsalen öppnar inte ens för 10:50, det var potatisplättar och lingonsylt, ganska gott. Efter det hade jag idrott då hade jag vollyboll, det var väl okej. dom 2 sista lektionerna var jätte slapp på syslöjden så gjorde jag inte så mycket för jag hade glömt mitt broderi och på hkk så gjorde vi kanelbullar, dom blev faktiskt goda. Så har min dag varit
Nu ska jag sätta mig vid TV sen blir det väl att gå och sova.
jag bjuder på en bild också

Kram Therese<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar