13 oktober 2010

Onsdag 23:00

Heej!
jag är ledsen att jag har inte bloggat på as länge men det har vart jätte mycket prov, jag hinner inte ens gå in på datorn.
har kommer lite uppdatering vad jag har gjort under dom senaste dagarna
Måndag: vanlig dag i skolan, hem sen plugga på engelskan lite
Tisdag: hade jag engelska läs- och hörförståelse, annars var det en vanlig dag, efter skolan så pluggade jag lite sen gick jag ut med Fanny. Jag och hon har inte varit på as länge, så det var på tiden:)
Idag: jag hade resten av engelska provet, jag har typ mått dåligt så jag är typ varit otrevlig idag men jag ska försöka inte vara det i morgon.
I morgon så ska jag och klassen någon stanns kommer inte ihåg vart just nu. Så det blir en slapp dag:)
jag bjuder på en bild på mig och fanny också

kram therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar