7 oktober 2010

Torsdag 18:10

heej
Idag var det en slapp dag i skolan, jag hade bara idrott, svenska, klassråd, 2 gamma pass och språk. På idrotten gick vi bara i genom saker, på svenska gjorde jag bara klart frågorna, på klassråde gjorde vi inget eller sa typ ingenting inget, på gamma passen så övade jag på matten lite och lyssnade på musik och på språket så skulle vi se på film men vi hade vikarie så vi fick jobba istället men jag och fatima gjorde dom där lekarna som vi har gjord på engelskan, tobbe var med också för att han hade inga saker. När jag kom hem så åt jag mellanmål sen pluggade jag lite på matten.
Nyss har jag precis lagat mat åt mig, pappa och malin. Det blev spagetti och köttfärssås, det blev gott men det blev lite stark bara.
Nu städar jag lite för tjejerna kommer snart, vi ska mysa, ha typ som en tjej kväll
skriver mer i kväll bilder kommer också säkert

Ni får en bild på oss också, den är lite rolig, det är mikaela som har tagit den:D

pussheej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar