12 februari 2011

18:15

heej bloggen:)
Idag vaknade jag klockan 13.00, men jag låg kvar i sängen till 14.00. Jag gjorde mig frukost, idag blev det rostat bröd med köttbullar på och ett glas o´boy till det. Efter jag hade ätit färdig satte jag bara på mig något för jag orkade inte fixa mig så mycket. Sen åkte jag till IKEA med familjen för jag måste hitta en tavla till mitt rum som jag har nys gjort om. Men jag hittade ingen tavla på IKEA men vi köpte saker man har när man ska hälla glasyr på capcake eller någon annat. Men sen gick vi in på någon annan affär, kommer inte ihåg vad den affären heter, där hittade jag en tavla, så den är klar på onsdag, för dom hade inte ramen jag ville ha hemma.
När vi kom hem så fikade vi och nu sitter jag i mitt rum och fundera på vilken tårta jag ska gör till på måndag, det är ju alla hjärtansdag så då måste jag har en tårta.
Just det jag är inte i skolan då fett gött, jag är på Karlstad praktiska gymnasium och jag börjar klockan 09.00 och slutar 12.00 så jag, Emma och Mikaela ska äta på stan då.
Jag tror att inte kommer gör något jätte speciellt på alla hjärtansdag, frå se vad som händer.
Snart ska jag äta men jag uppdatera mer ikväll vad som händer för jag vet inte om jag ska stanna hemma eller gå ut idag. Jag är inte så sugen på att gå ut och jag är inte sugen på att vara hemma häller men får se vad jag gör.
ha det bra så länge
puss & kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar