11 februari 2011

23:30

heej bloggen
Nu har jag börjat fundera på att börja blogga här igen, jag känner att jag behöver skriva av mig lite. Så det här blir mitt första inlägga på jätte länge.
jag kan börja berätta att det här året har börjat jätte bra men det har hänt saker som har fått mig må dåligt men det är bättre nu. Jag försöker tänka positivt och det fungerar faktiskt den här gången.
Den här veckan har jag haft två nationella prov i svenska så det är bara den muntliga delen kvar i svenskan, men matten, engelskan och NO;n har jag kvar.
Jag hoppas att det gick bra, det kände så i alla fal.
Jag måste börja skriva upp när jag har saker och planera alla läxor och prov så jag hinner plugga på dem. Jag börjar bli dålig på det igen, det får jag inte för jag måste få tillbaka mina VG i dem ämnena jag hade det i förut och kanske kunna höja mig i något också.
Den här helgen blir det inte så mycket får se vad jag hittar på, har inte riktigt bestämt mig får nog ta dagaran som den kommer.
Just nu sitter jg vi datorn och fundera på att sätta på en film, det blir nog the perfect man :)
jag ska försöka lägga upp minst 2 in lägg varje dag men jag kommer nog inte göra det på morgonen så det blir nog när jag kommer hem från skolan och sen på kvällarana.
Jag ska ändra design också när men det orkar jag inte göra nu, kanske i morgon.
Jag har inte så mycket mer att säga just nu
Puss & kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar